قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن سبد میوه

قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن با طرح سبد میوه در بازار تهران رقابتی شد. هنرمندان در سطح کشور با ارائه تابلوهای رنگ روغن خود در سطوح اجرایی گوناگون، باعث ایجاد تنوع قیمت در بازار هنری شدند و یک فضای شاد و دوستانه را در نمایشگاه هنری ایجاد کردند.

قیمت تابلو نقاشی

تابلو نقاشی رنگ روغن سبد میوه

تابلوهای نقاشی با مدل سبد میوه به شیوه های مختلف طراحی می شود. اصولا این طرح از تابلو به سبک رئال کشیده می شود ولی در برخی موارد می توان برای زیباتر شدن تابلو و جلوه بیشتر آن، میوه ها را کمی برجسته تر کار کرد. برای برجسته شده آن کافیست در چندین مرحله با قلمو، رنگی با جرم بیشتر بر روی بوم قرار دهیم. میزان برجستگی زیاد نیست ولی همان مقدار نیز بر زیبایی تابلو اثر گذار است. در این حالت تابلو رنگ روغن حالتی طبیعی تر پیدا می کند و بیننده را به برداشتن میوه از سبد وسوسه می کند.

قیمت تابلو نقاشی

 

در تابلو نقاشی رنگ روغن هرچه نقاشی به تصویر مورد نظر شباهت بیشتری داشته باشد، نشان دهنده مهارت نقاش است و این امر علاقه مندان به هنر را ترغیب می کند تا با ذوق و سلیقه، سفارش تابلو رنگ روغن خود را ثبت کنند و جهت خرید تابلو رنگ روغن سریع تر اقدام نمایند.

قیمت تابلو نقاشی

قیمت تابلو نقاشی سبد میوه

قیمت تابلو نقاشی با توجه به بازار رقابتی که در نمایشگاه های فصلی و یا مجموعه کارهای ارائه شده در گالری ها ایجاد می شود، تعیین می گردد. قیمت فروش تابلو رنگ روغن تابع عواملی می باشد:

  • ابعاد تابلو رنگ روغن
  • طرح یا مدل تابلو رنگ روغن
  • امضای اثر هنری
  • سبک تابلو

هر یک از عوامل فوق در قیمت گذاری یک تابلو رنگ روغن تاثیر گذار است. اگر قصد خرید تابلو رنگ روغن با طرح سبد میوه را دارید، از طریق سایت و ارتباط با مشاور فروش مجموعه مداد آبی می توانید قیمت خرید تابلو مورد نظر خود را جویا شوید و از مشاوره رایگان در انتخاب تابلو بهره مند شوید.

قیمت تابلو رنگ روغن با مدل سبد میوه که از تابلوهای زیبا محسوب می شود، مناسب ارزیابی شده است و افراد با سطح درآمدی گوناگون می توانند این هنر زیبا را سفارش دهند.

قیمت تابلو نقاشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما