قیمت تابلو نقاشی سبک مینیاتور گل

تابلو نقاشی سبک مینیاتوری یکی از سبک های ایرانی زیبا می باشد که در نگارگری های گل ها، بوته ها، مرغ ، پرندگان و … نقاشی می شود. قیمت تابلو نقاشی مینیاتور بستگی به طرح های استفاده شده در نقاشی دارد توسط نقاش نگارگری شده است. سبک مینیاتور گل می تواند یکی از زیباترین سبک ها در یک تابلو نقاشی شود.

قیمت تابلو نقاشی سبک مینیاتور گل

مهمترین ویژگی های تابلو نقاشی طرح مینیاتوری

مهمترین ویژگی های تابلو نقاشی طرح مینیاتوری

تابلو نقاشی طرح مینیاتوری یکی از طرح های قدیمی می باشد و از آثار مهم هنرهای ایرانی به شمار می رود. این نقاشی اصیل ایرانی می باشد ک در سال های دور مردمان ایرانی از کشورهای شرقی هنر مینیاتوری را آموختند اما ایرانیان با قوه تخیل خود و الهام گرفتن از طبیعت به کشیدن نقاشی ها روی آوردند که به آن نقاشی نگارگری یا مینیاتوری معروف شد. از مهمترین ویژگی های تابلو مینیاتوری استفاده نکردن از رنگ های ترکیبی و پرسپکتیو در آن می باشد.  طرح مینیاتوری در دوره ایلخانیان شکل گرفت که در آن زمان اوضاع ایران در یک آرامش نسبی به سر می برد و همان زمان باعث شد که نقاشی مینیاتوری رشد کند.

این نقاشی به دلیل دخالت دادن قوه ی خیال و تخیل، مبالغه و اغراق در آن به کرات دیده می شود که این از بارزترین ویژگی های این نقاشی به شمار می رود که از طریق تخیل یک انسان نگارگری می شود. تابلو نقاشی رنگ روغن نیز با استفاده از ذهن و فکر افراد می تواند یک نقاشی زیبا  و با رایحه ای خوش تبدیل شود و این نقاشی ها رمز و رازه های بزرگی می توانند داشته باشند که از طریق ذهن انسان صورت می گیرد.

افرادی  که می خواهند به حرفه مینیاتوری وارد بشوند باید به چشم یک هنر به این شغل نگاه کنند، چون اگر به شکل یک شغل به آن توجه کنند از کار کردن با آن لذت نخواهند برد چون فروش تابلوهای مینیاتوری چندان کار راحتی نیست و باید با روش های مختلف به فروش آن پرداخت.

خرید انواع تابلو نقاشی رنگ روغن مینیاتوری

خرید انواع تابلو نقاشی رنگ روغن مینیاتوری خرید تابلو نقاشی مینیاتوری را می توان از طریق فروشگاه های بزرگ تابلو نقاشی اصل تهیه کرد که قیمت این نقاشی ها به دلیل اصل بودن ممکن است بالا باشد و یا می توان از طریق سایت های فروش نقاشی اقدام به خرید کرد که باید دقت نمایید که از مکان های معتبر خریداری نمایید.

همچنین برای فروش آثار مینیاتوری که خودتون نگارگری کردین می توانید به صورت مستقیم به مشتری های عرضه کنید یا به کشورهایی که علاقمند به این آثار هستند می توانید سفر  کرده و آن را با قیمت بالا به فروش برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما