قیمت فروش تابلو رنگ روغن روستا

زیبایی و نقش لوازم استفاده شده در محیط منزل، به عنوان فضایی که فرد بیشترین زمان خود را در آن سپری می کند و خواستار آرامش می باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
استفاده از تابلوهای نقاشی که هنر دست هنرمندان ماهر می باشد، علاوه بر تغییر ملموس در دکوراسیون منزل، زیبایی خیره کننده ای در فضا ایجاد می کند و آرامشی درونی را به افراد هدیه می دهد.
تابلو رنگ روغن با طرح منظره و روستا از نمونه طرحهایی می باشد که با هر سلیقه ای متناسب است و به نسبت تابلوهای متداول در بازار، قیمت فروش مطلوبی دارد.

مشخصات تابلو رنگ روغن روستا

تابلو رنگ روغن روستا طرحی متشکل از منظره ای روستایی با ویژگی های متفاوت در تابلو می باشد که نشانه هایی از یک طبیعت روستایی را با خود دارد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، مناظر روستایی، طبیعتی سرسبز با درختانی تنومند را زیر آسمان آبی و به دور از هیاهوی شهر و دود ماشین به تصویر می کشد و مرغ و خروس ها و حیوانات اهلی نیز بخش جدا نشدنی از این منظره طبیعت است.

خانه های کاهگلی و سنتی و نهر و جوی های روان و چشمه های جوشان در مسیر راه، از ویژگی های این تابلو رنگ روغن روستایی است که این طرح بسیار برای دوستداران تابلوهای منظره و طبیعت و زنده کردن خاطرات گذشته مناسب است و پیشنهاد می شود.

مشخصات تابلو رنگ روغن روستا

تابلو رنگ رنگ روغن روستا ضد آب

در زمان خرید تابلو نقاشی نکته ای که بسیار برای مشتریان اهمیت دارد و دائما پرسیده می شود، خاصیت ضد آب بودن تابلو نقاشی است.
تابلوهای رنگ روغن به دلیل آن که در آن ها از رنگ روغنی استفاده می شود، خاصیت ضد آب دارند و قابل گردگیری با دستمال نمدار هستند. علاوه بر این بر روی تابلوهای رنگ روغن فیکساتیو زده می شود که از تابلو در برابر گردو خاک محافظت می کند و عمر تابلو افزایش می یابد.

تابلو رنگ روغن طرح روستا نیز از تابلوهای رنگ روغن و سبک کلاسیک است البته نمونه هایی با ضربه قلم و به صورت مدرن نیز اجرا شده که سبک اجرای تابلو به سفارش مشتریان صورت می گیرد.

تابلو رنگ رنگ روغن روستا ضد آب

فروش تابلو رنگ روغن روستا ارزان قیمت

فروش تابلو رنگ روغن از مسیر های مختلفی انجام می شود. اغلب فروش از طریق گالری ها و گالری دارها انجام می شود اما هستند هنرمندانی که به طور مستقیم از طریق بستر اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی اقدام به فروش آثار خود و یا تیم خود می کنند.

فروش مستقیم و بدون واسطه تابلو نقاشی حسنی که دارد این است که هزینه های اضافی و تبلیغات حذف شده و خریدار با قیمت مناسب تری تابلو می خرد.

روش سوم فروش تابلو رنگ روغن، از طریق فروشگاه های لوازم تزئینی منزل است که برای تکمیل جنسشان به فروش تابلوهای هنری نیز می پردازند.
تابلو رنگ روغن روستا نیز از نمونه تابلوهایی است که در بین سایر طرح ها به شیوه های فوق به فروش می رسد.

فروش تابلو رنگ روغن روستا ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما