لیست قیمت تابلو نقاشی کلاسیک

تابلو نقاشی کلاسیک یکی از زیباترین وسایل برای استفاده در دکوراسیون داخلی منازل به شمار می‌رود که در انواع چاپی، نقاشی و غیره تولید و روانه بازار شده است. قیمت تابلو نقاشی کلاسیک و عوامل متعددی از جمله طرح روی تابلوها، کیفیت تابلو، چاپی و یا نقاشی بودن  بستگی دارد و به همین دلیل برای این محصول می‌توان قیمت ثابت و معینی تعیین نمود و قبل از خرید محصول بهتر است به لیست قیمت مربوط به محصول مراجعه نمایید.

لیست قیمت تابلو نقاشی کلاسیک

ویژگی های تابلو نقاشی کلاسیک

ویژگی های تابلو نقاشی کلاسیک تابلو نقاشی کلاسیک در طرح ها و رنگ های گوناگونی به بازار عرضه می شود. این تابلو ها دارای سایزهای متفاوتی هستند که از نظر تنوع طرح و رنگ بی نظیرند. از جمله ویژگی های تابلو کلاسیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ بکار رفته: تابلو نقاشی کلاسیک بنابر طرح و مدل رنگ های بسیار متنوعی دارد و در رنگهای بسیار مختلفی تولید و روانه بازار می شود. رنگ به کار رفته در تولید این تابلوها معمولاً از انواع رنگهای اکریلیک می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قابلیت دستمال کشی و پاک کردن دارند‌.
  • طرح: تابلو کلاسیک دارای طرح های بسیار متفاوتی می باشد اما از جمله پر کاربردترین طرح ها در این تابلوهای نقاشی می توان به طرح انسان ها اشاره نمود، برای مثال اکثر نقاشی های داوینچی را می‌توان در سبک نقاشی های کلاسیک دانست.
  • قدمت: تابلو نقاشی کلاسیک از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. این تابلو را می‌توان یکی از قدیمی ترین انواع تابلو های ایرانی دانست‌.
  • اندازه: تابلو کلاسیک ممکن است در هر اندازه در بازار موجود باشد که از جمله این اندازه می‌توان به سایز ۵۰ در ۸۰، ۷۰ در ۱۰۰ اشاره نمود. هرچه اندازه تابلوها بزرگ تر باشد، جلوه و نمای بیشتری داشته و برای استفاده در مکان های بزرگتر مناسب تر می باشد.

مرکز عرضه تابلو نقاشی کلاسیک

مرکز عرضه تابلو نقاشی کلاسیک مرکز عرضه تابلو نقاشی کلاسیک یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع تابلو کلاسیک به شمار می رود زیرا در این مرکز می توانید انواع مختلفی از تابلوی کلاسیک را با طرح و رنگ مختلف خریداری نمایید. در مرکز عرضه تابلو نقاشی کلاسیک بیشترین تنوع طرح و رنگ وجود دارد و به همین دلیل امکان مقایسه طرح های مختلف و خرید محصول با سلیقه مورد پسند شما وجود دارد.

مرکز عرضه تابلو نقاشی کلاسیک به دلیل سهولت دسترسی مشتریان به این محصول از روش های غیر حضوری نیز برای فروش محصولات خود بهره می برد که در شرایط اقتصادی فعلی و بالا بودن هزینه های حمل و نقل به عنوان راحت ترین و ارزان قیمت ترین راه برای خرید محصول شناخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما