نمایشگاه بزرگ تابلو رنگ روغن ورق طلا

به نمایشگاه بزرگ تابلو رنگ روغن که سر بزنید، با آثار برجسته و کاملاً جدیدی روبرو خواهید گشت که قطعاً در پدید آوردن یک فضای لوکس، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. یکی از این آثار تابلو رنگ روغن ورق طلا است که از سری تابلوهای سه بعدی بوده و زیبایی خیره کننده ای را به تصویر می کشد. این تابلو، گزینه ای کاملاً ایده آل برای خانه های امروزی بوده و محیطی مملو از آرامش و حس خوش را پدید خواهد آورد.

نمایشگاه بزرگ تابلو رنگ روغن ورق طلا

ویژگی های تابلو رنگ روغن ورق طلا

ویژگی های تابلو رنگ روغن ورق طلا یکی از لوازمی که وجود آن برای هر خانه کاملاً حس می شود، تابلو است که امروزه با طیف متنوعی همراه می باشد، معمولاً از بین انواع تابلو، آن نوع که بیشتر از همه در نظر خوش نشسته و خواه ناخواه باعث جلب توجه افراد خواهد شد، تابلو رنگ روغن است.
این تابلوی هنری و بسیار زیبا مطابق با سلیقه عموم افراد بوده و طرح های هنرمندانه ای را در خود به تصویر درآورده که از جمله‌ی آنها می توان تابلو رنگ روغن ورق طلا را نام برد.

در قسمت زیر به ذکر ویژگی های تابلو ورق طلا رنگ روغن خواهیم پرداخت:

  1. این تابلو ترکیبی از رنگ روغن و ورق طلا بوده که در کنار هم یک ترکیب منحصر بفرد را شکل داده اند.
  2. در برخی از قسمت های تابلو برای حس بهتر تصویر در نگاه فرد و واقعی سازی آن، از ورق طلا استفاده شده که باعث برجسته سازی نیز گشته است.
  3. ورق های طلای بکار رفته در این اثر، تلالو و درخشندگی خاصی را در تابلو ایجاد کرده و قابلیت درک تصویر در ذهن بیننده را بهتر و عمیق تر خواهند کرد.
  4. از رنگ های مختلف که متضاد یکدیگرند مانند مشکی و طلایی در تابلو استفاده شده که جلوه و زیبایی کار را در نظر افزایش داده است.
  5. در این تابلوها البته برخی از آثار، در کنار رنگ و ورق طلا، از اقلام دیگری مانند نگین نیز بهره می برند.
  6. ابعاد مختلفی را به خود اختصاص داده اند، از جمله رایج ترین آنها ابعاد 50*40 سانت و 80*40 سانت می باشند.

قیمت تابلو رنگ روغن ورق طلا سه بعدی

قیمت تابلو رنگ روغن ورق طلا سه بعدی در اشاره به یکی از خاص ترین تابلو رنگ روغن سه بعدی که خیلی ها را شیفته و مجذوب خود نموده، می توان تابلو رنگ روغن ورق طلا را نام برد.
پس اگر به دنبال خرید عمده بهترین تابلو رنگ روغن هستید، می توانید این محصول را مد نظر قرار داده که خود یکی از جدیدترین و متفاوت ترین آثار قلمداد می شود.

لازم به ذکر است قیمت تابلو رنگ روغن مذکور با توجه به اینکه متریال بیشتر و گرانقیمت تری همچون ورق طلا در آن به کار رفته و حسن و ارزش کار را بالا برده اند، بیشتر بوده و لذا باید خود را آماده پرداخت بهای بیشتری پای این اثر هنری خارق العاده نمایید که امروزه با برندهای بسیار بنامی همچون «تابلو رنگ روغن مداد آبی» به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما