واردات تابلو رنگ روغن گل شقایق

بسیاری از آثار هنری به خصوص تابلو های قدیمی و عتیقه از کشورهای اطراف به ایران صادر می شود. در عین حال که کشور ایران مدح هنر می باشد و آثار بسیار گران قدری توسط هنرمندان بزرگ تولید و عرضه می گردد، اما واردات این محصولات به ایران وجود دارد. تابلو رنگ روغن گل شقایق نیز یکی از طرح هایی است که در میان سایر تابلو نقاشی های هنری واردات می شود.

تابلو رنگ روغن گل شقایق

فروش تابلو رنگ روغن شقایق وحشی

تابلو رنگ روغن گل شقایق

تابلو رنگ روغن با طرح گل شقایق همانند گل طبیعی آن بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. فصل رویش گل های شقایق که فرا می رسد، دشت شقایق بسیار دیدنی می شود. مخصوصا شقایق وحشی. تمام دامنه کوه را فرا می گیرد و یکدست به رنگ قرمز می گراید. حال این تصویر حیرت انگیز را بر روی تابلو رنگ روغن تصور کنید، بسیار فوق العاده است. مخصوصا اگر شاخه های پر گلی از آن را درون گلدان بر روی میز قرار دهید که بی نظیر است. ما این تصاویر زیبا را بر روی بوم به تصویر دراورده ایم تا یک نقاشی زیبا را خلق کنیم.

فروش انواع تابلو رنگ روغن شقایق وحشی در ابعاد مختلف در وب سایت ما انجام می شود. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو رنگ روغن گل

تابلو رنگ روغن گل شقایق

قیمت تابلو رنگ روغن به زیبایی و کیفیت تابلو وابسته است و مقدار آن برای هر تابلو متغیر می باشد. تابلو رنگ روغن گل یک نمونه از تابلو های پرفروش و قیمت مناسب است. تنوع و ابعاد مختلف تابلو نقاشی گل، این تابلو را برای تزئین روی ستون، پشت میز ناهار خوری، دیوار آشپزخانه، محیط های اداری بسیار مناسب کرده است. ابعاد 20*20، 30*30 دو ابعاد پر طرفدار و پر فروش در میان سایز های کوچک می باشد.

برای دریافت قیمت فروش تابلو رنگ روغن از طریق ارتباط با مدیر فروش ما اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما