خرید تابلو رنگ روغن اکریلیک از مرکز فروش

تابلو رنگ با توجه به مواردی که برای طرح و نقاشی قرار می گیرد، متفاوت است. از این رو تابلو رنگ روغن اکریلیک با گونه های دیگر تابلو متفاوت است. نقاشی رنگ اکریلیک جلوه و زیبایی بسیار چشمگیر تری نسبت به باقی رنگ ها و ابزار های طراحی دارد. به دلیل محبوبیت و استقبال بالای هنرمندان از این سبک، عرضه تابلو رنگ روغن اکریلیک افزایش یافته است. خرید این محصول از مرکز فروش مربوطه امکان پذیر است.

خرید تابلو رنگ روغن اکریلیک از مرکز فروش

مناسب ترین رنگ برای نقاشی روی بوم

مناسب ترین رنگ برای نقاشی روی بوم مناسب ترین رنگ برای نقاشی روی بوم رنگ اکریلیک و رنگ روغن اکرلیک است. از این رو باید بین نوع رنگ و جنس و سطح  بوم تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد. بوم باید دارای سطح یکنواخت و یک دست باشد تا رنگ به طور یکنواخت روی آن قرار بگیرد و با توجه به دیر خشک شدن رنگ روغن اکریلیک هر چه غلظت رنگ روی بوم کمتر باشد بهتر است. همه نقاط آن باید با کشیدگی یکسان و محکم باشد و هر چه جنس بوم ضخیم تر باشد بهتر است .

رنگ باید رقیق و مناسب باشد که به صرفه زمان هرچه کمتر، روی بوم و در معرض هوا خشک شود. جنس پارچه روی بوم باید با کیفیت باشد که در حین نقاشی و ضربه زدن قلمو پاره نشود یا دچار تو رفتگی نشود (پارچه شل نشود). رنگ اکریلیک مرغوب دارای شفافی و براقیت مخصوصی است. که همین جلوه رنگ روی سفیدی بوم به شدت نمایان می شود. البته نوع قلمو به کار رفته برای طراحی و نقاشی هم تاثیر گذار است.

قیمت تابلو رنگ روغن اکریلیک جدید

قیمت تابلو رنگ روغن اکریلیک جدید ابعاد بوم و تابلو، مجهز بودن تابلو به پایه و صندلی و درجه کیفیت از عوامل موثر در قیمت تابلو رنگ روغن هستند. بومی که مجهز به پایه است دارای اهرمی برای تغییر ارتفاع است. هر چه آپشن های بوم بیشتر باشد، هزینه بالا تر می رود. در حالت کلی بوم دارای قیمتی معقول و مناسب است. تابلو دارای ابعاد بسیار متنوعی از کوچک تا بزرگ موجود است، امکان سفارش برای ابعاد دلخواه هم وجود دارد. بوم که همیشه به رنگ سفید است. اما باید در حین خرید به کیفیت رنگ آن دقت کرد. بهترین تابلو رنگ روغن باید تمام در برگیرنده تمام نکات ذکر شده باشد.

چوبی که در پشت بوم نصب شده است هم با کیفیت است. زیرا همه این عوامل ریز و درشت است که منجر به تولید تابلو مرغوب شده است. از عوامل دیگر موثر در هزینه تابلو نوع چوب و جنس پارچه به کار رفته در بوم است. تهیه و خرید تابلو از طریق سفارش از سایت و مراجعه به فروشگاه های معتبر امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما